maandag 28 mei 2012

IJSJES! maar dan zelf gemaakt.


Naar mijn idee heeft iedereen met dit warme zonnige weer zin in lekkere ijsjes. 

Magnums zijn mijn favoriete ijsjes maar deze zijn ook enorme calorie bommen. Aangezien ik de laatste tijd aan mijn lijn denk staan Magnums niet meer op mijn boodschappen lijstje. 

nee, nu maak ik zelf mijn ijsjes!

Ik doe dit als volgt: 

Ik heb speciale tupperware ijsvormpjes gekocht.  In deze vormpjes maak je je eigen ijsjes. Deze vormpjes kan ge kopen bij tupperware.

je pakt je vormpje  en vult hem met iets wat je lekker vind. Ik heb vandaag mijn vormpjes gevuld met bananensap. Nadat je je vormpje hebt gevuld doe je de dop er op en bij sommige soorten ijsvormpjes doe je een stokje door het dekseltje. De vormpjes zet je hierna in de vriezer, wachten en je hebt heerlijke ijsjes.

Deze ijsjes kan je met verschillende ingredienten maken bijvoorbeeld:

yoghurt met aardbeien siroop.

Limonade

Vruchtensap

Cola

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben,

 

groetjes emily 


1 opmerking:

  1. Ik maak ook soms zelf ijsjes, ik vind het heerlijk in de zomer. x

    BeantwoordenVerwijderen